نوشته شده توسط : سیمین

هتل لارافالکن آنتالیا

هتل لارافالکن آنتالیا دارای 275  اتاق میباشد  که در 6 بلوک جداگانه قرار دارند . تمام اتاق های هتل لارافالکن آنتالیا  کف پارکت شده با بالکن خصوصی و مناظر پانوراما از طبیعت زیبای اطراف دارند. سیستم تهویه هوا، یخچال، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی کاملی را در هر اتاق خواهید دید.

 موقعیت جغرافیایی هتل 4ستاره لارا فالکن آنتالیا بسیار مناسب بوده و با مراکز خرید آنتالیا  و دیدنی های آنتالیا فاصله زیادی ندارد فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10  کیلومتری ودر فاصله 5 کیلومتری مرکز آنتالیا می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل لارافالکن آنتالیا  میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل لارافالکن آنتالیا : 

رستوران روباز و سرپوشیده - رستوران آلا کارت - آکوا پارک -رستوران ساحلی - سونای خشک و بخارخشک و سونای بخار - سالن تنیس - ماساژ - حمام ترکی -   ایروبیک - انواع فروشگاه و بوتیک - خدمات تلفن و فاکس - خدمات عکاسی - پزشک و پرستار - سالن تلویزیون - پرستار کودک -رنامه های تفریحی مخصوص کودک - برنامه های تفریحی روزانه و شبانه - موزیک زنده - مینی کلوپ - پارک کودک - تخت مخصوص حمام آفتاب و چتر آفتابگیر . مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

 

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا دینک آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل مجلل تنها ۳۰۰ متر از ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد. بنا به درخواست علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا که در ۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد .

امکانات هتل لارا دینگ آنتالیا:

هتل لارا دینک با ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دوبلكس یك هتل كوچك و دوستانه به شمار می آید که تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین تور آنتالیا را به همراه دارد و همچنین مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، تلفن مستقیم و… می باشد. رستوران هتل با سرو غذاهای مدیترانه ای و تركی در خدمت میهمانان تور آنتالیا است.

امکانات رفاهی و ورزشی هتل لارا دینگ آنتالیا شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) و مرکز بدنسازی کاملا مجهز می باشد. مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

 

هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت.  هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. 

 

امکانات هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا:

هتل باتونت گاردن دارای اتاق های راحت و شیک می باشد و اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان، سشوار،مینی بار،اینترنت (wi-fi) رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن مستقیم ، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع میباشد و از اتاق ها چشم اندازی زیبا رو به باغ سرسبز هتل دارید.

مرکز آبگرم باتونت گاردن شامل یک حمام، سونا و ماساژ  به همراه خدمات سلامتی و زیبایی است  همچنین می توانید برای پیگیری تمرینات ورزشی خود از مرکز تناسب اندام هتل بهره مند شوید. برای آب تنی استخر در فضای باز هتل برای شما آماده شده و سرگرمی ها و برنامه های تفریحی روزانه در کنار استخر برگزار می شود و همچنین صندلی های مخصوص حمام آفتاب در کنار استخر هتل قرار دارد.صبحانه هتل به صورت روزانه در سبک بوفه در رستوران هتل برای شما آماده میشود همچنین برای سایر وعده های غذایی می توانید نمونه هایی از غذاهای سنتی و بین المللی را در رستوران به صورت بوفه باز میل نمائید کافه هایی در استخر و لابی انواع نوشیدنی های شاد و تنقلات را برای شما آماده می کند.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل باتونت گاردن میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه مسافران تور آنتالیا واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  مجموعا دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است  .

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :

ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

                                

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

   تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان سیده آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدنیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدنیس آنتالیا در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است . در شهر آنتالیا هتل های لوکسی در حال ساخت است ,هتل های آنتالیا را می توان با بهترین هتل های دنیا مقایسه کرد .هتل آدنیس در گروه هتل های ۴ ستاره آنتالیا است که در ساحل Konyaalti واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

 

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

این هتل ۴ ستاره دارای اتاق های لوکس، سوئیت ،اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها دارای چشم انداز زیبا به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرینتور آنتالیا را به همراه دارد وهمچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل آدنیس در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی می کند.

 

امکانات رفاهی هتل آدنیس شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.میهمانان تور آنتالیا می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.

 

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

 

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ماتیات آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا 

هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا هتلی  5 ستاره مجلل ومدرن از توابع شهر کمر در آنتالیا می باشد. این هتل شیک به وسعت 163هزار متر مربع احداث شده است و دارای امکانات ورزشی و تفریحی فراوانی است.

هتل آمارا ورد دلچه ویتا در محل تلاقی کوه های توس و ساحل دریای مدیترانه و انبوه درختان کاج قرار گرفته است این هتل دارای یک ساحل طبیعی شن و ماسه ای 630 متری است.اتاق‌ بزرگ و زیبا همراه با بالکن مبله و نیمکت در هتل آمارا دولچه ویتا جهت استراحت توریستان تور آنتالیا فراهم آورده است. همچنین اتاق‌ مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای و سرویس‌بهداشتی مجلل است.

امکانات هتل آمارا ورد دلچه ویتا:

چهار استخر روباز، دو استخر سرپوشیده، یک پارک آبی و هشت استخر خصوصی با وسعت 20 تا 22 مترمربع از دیگر امکانات هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا می باشد. رستوران اصلی هتل که دارای سه محوطه با دکوراسیون های مختلف است، 10 رستوران سفارش از منو و چندین بار پذیرای مسافران است. مهمانان هتل علاوه بر امکان ورزش و تفریح در ساحل و باغ، می توانند از نمایش های شبانه، موسیقی حرفه ای زنده، کاراکوئه (karaoke)، دیسکو، دارت، کتابخانه و کافی نت استفاده کنند.

ازدیگر امکانات این  هتل می توان اسب سواری، تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، آیروبیک، ژیمناستیک، تیراندازی و بیلیارد، به ورزش هایی همچون ژیمناستیک آبی، واترپلو، موج سواری، اسکوبا و قایق سواری نیز بپردازند.حمام ترکی، سونا، حمام بخار، جکوزی، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ و خدمات مراقبت از پوست و بدن بخش دیگری از خدمات هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا محسوب می شود آماده ارائه خدمات به توریستان تور آنتالیا می باشد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا,هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا دینک آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل مجلل تنها ۳۰۰ متر از ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد. بنا به درخواست علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا که در ۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد .

-لارا-دینگ8.jpg

-لارا-دینگ-2.jpg

امکانات هتل لارا دینگ آنتالیا:

هتل لارا دینک با ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دولوكس یك هتل كوچك و دوستانه به شمار می آید که تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین را به همراه دارد وهمچنین مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. رستوران هتل با سرو غذاهای مدیترانه ایی و تركی در خدمت میهمانان تور آنتالیا است.

-لارا-دینگ5.jpg

-لارا-دینگ-1.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل لارا دینگ آنتالیاشامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) ومرکز بدنسازی کاملا مجهز می باشد. مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخرهتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

-لارا-دینگ4.jpg

-لارا-دینگ-6.jpg

 

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل 4 ستاره مونتانا بیچ آنتالیا در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل دارای منظره فوق العاده ای است و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند با دیدن منظره زیبای آن لذت ببرند. هتل مونتانا بیچ در فاصله 15 کیلومتری مرکز خرید کمر و 30 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. این هتل متشکل از 5 اتاق است که اتاق ها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند.

-مونتانا-بیچ-آنتالیا2.jpg

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

از امکانات این هتل می توان به استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس و... اشاره کرد. علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز سرو می شود. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از سفر خود لذت ببرند.

-مونتانا-بیچ-انتالیا3.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا5.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا1.JPEG

 

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا45 کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، صندوق امانات ، سیستم تهویه ، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق ، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_4_1.jpg

 _آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رکسوس پریمیوم (بلک)

هتل 5 ستاره رکسوس پریمیوم آنتالیا در سال 2005 میلادی ساخته شده است که با مساحت 405000 متر مربع در منطقه بلک بعنوان یکی از مشهور ترین هتل های آنتالیا در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا ( مدت ترانسفر45 دقیقه ) میباشد.

 

هتل رکسوس پریمیوم (بلک) به همراه 769 اتاق ( با 605 اتاق استاندارد و 14 سوئیت ویژه و 9 سوئیت ممتاز و 1 سوئیت رویال پریمیوم و 9 ویلا و 2 اقامتگاه ) با بالکن مجزا، TV ( ماهواره) ، واقع شده است. از این رو تمامی خواسته های مسافران تور آنتالیا را با دارا بودن امکانات ویژه برآورده خواهد کرد.

در این هتل رکسوس پریمیوم (بلک) با ارائه امکانات رفاهی - تفریحی و ورزشی ، از جمله: سوئیت های متنوع ، رستوران ( با ارائه غذاهای بین المللی - فرانسوی، ایتالیایی، ترکیه ای و آسیایی ) ،  کافی شاپ ( با ارائه نوشیدنی متنوع و تازه ) ، گاو صندوق , ساحل اختصاصی , باغچه , فروشگاه , بار , سرویس تهویه های مطبوع هوا , استخر روباز , استخر سرپوشیده , پارک و سرگرمی های آبی , سرسره آبی , ساحل اختصاصی , زمین تنیس , باشگاه بدنسازی , سونا ,جکوزی , ماساژ , اسکواَش ، خشکشویی , استخر کودکان ، حمام ترکی ، دکتر ، عکاسی ، آرایشگاه ، ماساژ و بازیهای کامپیوتری ، زمین گلف و ... برای گردشگران و مسافران محترم تور آنتالیا خاطراتی جاودان رغم میزند.

 

مسافران عزیز تور آنتالیا با حضور در این هتل رکسوس پریمیوم (بلک) مجلل و با شکوه و شرکت در برنامه های تفریحی آکروبات بازها و تفریحات ورزشی مثل ایروبیک ، ژیمناستیک ، والیبال ، تنیس ، اسکواش ، والیبال ،  بسکتبال ، تیر اندازی ، یوگا ، دارت ، بیلیارد ، قایقرانی و موج سواری سفری به یاد ماندنی داشته باشند.

 

 

 
 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سیلایف فامیلی است که در سواحل زیبای کنیالتی آنتالیا قرار دارد. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای اتاق هایی با امکانات عالی نظیر ذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، اینترنت, سشوار و ... که در اختیار مسافران تور انتالیا می باشد. این هتل دارای ۷ رستوران شیک که هر یک غذاهای بین المللی برای مسافران تور انتالیا سرو می کنند و همچنن 9 تریا هتل که مسافران تور انتالیا برای سرو نوشیدنی و غذا به آنجا بروند. از امکانات تفریحی هتل سیلایف فامیلی آنتالیا می توان گفت اجرای تفریحات زنده,  استخرهای روباز متفاوت هتل ، سرسره آبی, ورزش های آبی, بازی تنیس ، تیراندازی, سولاریوم ،غواصی ،استخر آب گرم, حمام ترکی و سونا و ... که مخصوص مسافران تور انتالیا می باشد. هتل تا شهر قدیمی آنتالیا حدود ۱۰ کیلومتر, مراکز خرید و نمایشگاه ماهی ها و آبزیان دریایی ۳ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل سیلایف فامیلی آنتالیا:

سالن  کنفرانس, مرکز اداری, اجرای تفریحات زنده,  استخرهای روباز متفاوت هتل ، سرسره آبی, ورزش های آبی, بازی تنیس مخصوص مسافران تور انتالیا ، تیراندازی, سولاریوم ،غواصی ،استخر آب گرم, حمام ترکی و سونا,  ۷ رستوران, 9 تریا, بار و ... که برای مسافران تور انتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

 تورهای آنتالیا مرداد 95

تورهای آنتالیا شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء هتل های معروف این شهر محسوب می شود. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا موقعیت مناسب آن از لحاظ مکانی و آب و هوایی می باشد ، این هتل از 13 طبقه تشکیل شده است که دارای 483 اتاق می باشد که تمامی اتاق های آن دارای بالکن با نمایی رو به دریا و سواحل بی نظیر مدیترانه می باشد. رستوران کلاه فرنگی هتل نیز با انواع غذاهای متنوع آماده پذیرایی از شما میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل ازکایماک فالز آنتالیا :

ساحل اختصاصی ، پارک آبی ، اتاق های ویژه ، امکانات مخصوص معلولین ، سوئیت مخصوص عروس ، گاو صندق ، سیستم صوتی تصویری ، رستوران ، اتاق های ورزش ، والیبال ساحلی ، آرایشگاه ، صرافی ، کرایه ماشین بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا ، باغ و . . . می باشد. 

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ازکایماک فالز آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه سیده این شهر واقع شده است. این هتل در سال 2013 افتتاح گردید و 50000 مترمربع وسعت دارد. هتل سی پلنت در 90 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا و 80 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است. اتاق های این هتل تور آنتالیا  متنوع و لوکس هستند و تمامی اتاق ها مجهز به تلفن مستقیم , روم سرویس , تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , سشوار , حمام به همراه وان و ... می باشند . برخی اتاق ها نمای رو به دریا دارند. این هتل از استخرهای زیادی تشکیل شده است و علاوه بر این تنها 250 متر با دریا فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا داشتن ساحل شنی اختصاصی و اسکله می باشد.

گاو صندوق , باغچه , رستوران با غذای بین المللی , کافی شاپ , استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , ساحل اختصاصی , زمین تنیس , پینگ پنگ , زمین والیبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزیماساژ , حمام ترکی , موج سواری و ... برای میهمانان تور آنتالیا می باشد
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
 
 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سی پلنت آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رامادا پلازا آنتالیا

یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا هتل 5 ستاره رامادا پلازا است که در این شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل جزء هتل های ساحلیآنتالیا محسوب می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد و تعدادی مرکز خرید و رستوران و کافه در نزدیکی این هتل برای مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های این هتل مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد که شامل سیتم صوتی تصویری ، حمام ، لوازم آشپزخانه که در اختیار مسافران تور آنتالیا است. فاصله بین هتل با شهر تاریخی کالئی 700 متر و تا موزه آثار باستانی آنتالیا 800 متر است.

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

 رستوران ، کافه ، فروشگاه ، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور آنتالیا ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری اشاره کرد . در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین الملی به همراه صبحانه ، ناهار و شام برای مسافران تور آنتالیا سرو می شود.

 

هتل پالاس آنتالیا

 هتل های  5 ستاره مردان پالاس آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا می باشد که در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق بسیار مجلل تشکیل شده است. در معماری و طراحی این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا، 500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. فاصله مرکز آنتالیا با هتل حدود 15 کیلومتر که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می باشد.این هتل برای مسافران تور آنتالیا استخر مجزا که جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل) بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا ترکیه با منظره کوه و دریا در منطقه لارا توانسته در بین هتل های آنتالیا به خاطر داشتن امکانات رفاهی مدرن و خدماتش و ساحل صخره ای نزدیک , مقام هتل 4 ستاره را کسب کند . این هتل بروی صخره ای مشرف به دریا احداث شده و نمای زیبایی نسبت به کوه و ساحل زیبای مدیترانه دارد هتل نظر بیچ آنتالیااز هتل های ساحلی آنتالیا با قیمت مناسب برای گردشگران تور آنتالیا میباشد این هتل در فاصله 10کیلومتری آنتالیا احداث شده و تا فرودگاه آنتالیا سیزده کیلومتر فاصله دارد. همچنین دسترسی به مراکز خرید آنتالیا بسیار آسان بوده و تنها 9 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل نظر بیج آنتالیا:

هتل نظر بیج لارا آنتالیا دارای دویست و چهارده اتاق استاندارد رو به دریا و باغ میباشد و مهمانان تور آنتالیا میتوانند بروی تراس هتل به تماشای طبیعت زیبا بپردازند . تمامی اتاق های هتل نظر بیج آنتالیا دارای کف پارکت هستند که محیطی آرام و راحت را برای میهمانان آماده میکند.اتاق های هتل با محیطی مطبوع امکانات خوبی مانند تلویزیون های ماهواره ای ، حمام، سشوار، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، رادیو، گاوصندوق، بالکن با چشم‌اندازی به دریا و مینی‌بار را برای استراحت شما در اتاق هتل اماده کرده است.پرسنل هتل نظر بیج در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.


امکانات هتل نظربیچ آنتالیا شامل استخر روباز و سرپوشیده،سرسره آبی،سالنهای ورزشی،دیسکو،اتاق کنفرانس با کلیه امکانات،حمام ترکی،رستوران،اسنک بار،لابی بار،بار در کنار استخرو ویتامین بارمیشود ، همچنین پذیرایی در هتل به صورت (ALL) بوده و انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند.رستوران هتل صبحانه و ناهار و شام را در سبک بوفه باز برای شما آماده می کند و شما می توانید وعده های غذایی خود را در تراس با نمایی از کلیسای سنت ژان میل کنید و لذت ببرید. در نوار کنار استخر و لابی انواع نوشیدنی های گوارا برای مساران تور آنتالیا ارائه میشود.

 


هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمرآنتالیا احداث شده است.این هتل در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع دارای 172 اتاق می باشد. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا حدود 8 کیلومتر می باشد.

 

سایر امکانات و تصاویر هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار، صندوق امانات،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و... را میتوان نام برد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل الدار ریزورت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 


هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستورانهتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴ ساعته می باشد.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا بهار 95

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر کمر آنتالیا

شهر کمر در فاصله 42 كيلومتري شهر آنتاليا قرار دارد. در طول اين مسير 42 كيلومتري چشم اندازهاي بسيار زيبا برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. در شهر کمر اقامتگاهي احاطه شده با مناظر بديع و زيبا طراحي گرديده كه محيطي ايده آل را براي گذراندن تعطيلات گردشگران تور آنتالیا بوجود آورده است.تفرجگاه مجهزو ساحلي کمر به افراد علاقمند به ورزش هاي آبي از جمله قايقراني و دريانوردي اين امكان را ميدهد تا به سواحل بكر موجود در منطقه جنوبي شهر رفته و از مناظر ديدني آن لذت ببرند.اجناس ارائه شده در مراكز خريد اين شهر جهت تهيه هديه و سوغاتي بسيار مناسب مي باشد. ساحل منطقه کمر ساحلي با پرچم آبي است. واژه پرچم آبي از سوي اتحاديه اروپا به این منطقه اعطا گرديده و درمعني مناطقي كه داراي سواحل پاك و تميز هستند استفاده ميگردد .

 


شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا که زیباست یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافرانتور آنتالیا را به خود جذب میکند.

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 


شهر بلک آنتالیا 

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم تور آنتالیا رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و 5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید.

بلک  در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز برای مسافران تور آنتالیا احداث گردیده اند.فاصله بلک  از پارک ملی کورشونلو ۲۰ کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک  بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک ۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای تور آنتالیا می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک  این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستیک نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک تنهادر ترکیه و ۱ گونه گیاهی دردنیا فقط در بلک یافت می شود.

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا بهار 95

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است. طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل آدم و حوا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.


هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا یک هتل 5 ستاره  شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شرق آنتالیا و در سواحل بسیار زیبای شهر زیبای لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهر که با وسایل نقلیه 20 دقیقه زمان میبرد و 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.  این هتل در مجموع از 401 اتاق تشکیل شده است. در هتل کنکورد دلوکس انواع امکانات ورزشی وجود دارد. همچنین هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات استفاده کنند.

امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا:

اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا  از طرفداران غذاهای رستوران هتل کنکورد دلوکس هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای زمین بازی ویژه کودکان و همچنین مرکز نگه داری کودکان می باشد. هتل دارای ماساژ و جکوزی , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و همچنین هتل و اتاقهایش مجهز به امکاناتی است که مسافرین معلول تور آنتالیا  بتوانند از اقامتشان لذت ببرند. هتل دارای مرکز تنیس ,  سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , میز پینگ پونگ , بازی دارت , ورزش هیجان انگیز موج سواری و همینطور بولینگ نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا  از سفر خود لذت بیشتری ببرند. هتل دارای امکانات خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز در طول اقامتشان نیز تمییز و مرتب باشند. صرافی نیز در هتل می باشد که مبادلات ارزی خود را می توانید در کمترین زمان انجام دهید. باغ هتل فضایی بسیار مناسب برای کسب آرامش و استراحت می باشد. پذیرش هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.


هتل سندر آنتالیا

هتل سندر در مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره اقامتی بياد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه به مسافرين تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل لوکس و زیبا در ۸۰ متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ۱۱ كیلومتر می باشد.

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل دارای ۱۵۶ اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس می باشد.تمامی اتاق های هتل سندر، دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران تور آنتالیا می باشند . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سندر آنتالیا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود.

امکانات رفاهی هتل شامل سونا و حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.يک صرافی نيزجهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. از امکانات ورزشی هتل سندر آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ اشاره کرد. زمین بازی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل سندر آنتالیا می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دریای مدیترانه خواهد داشت .

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی ، خیسانده شده در شراب سفید لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید . از آنجا یک پباده روی ساده یک ساعته به سایت باستانی سلوکیا می رسید. مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.


مسجد كنگره دار آنتالیا  

مسجد كنگره دار آنتالیا توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن 13  در مركز شهر آنتالیا بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتالیا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني كه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است. از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كردکه گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن دیدن کنند.


دره عمیق پلدار آنتالیا

در شمال شرقی آنتالیا ، وقتی به سمت تاشاگیل و بش کوناک (Beşkonak)می پیچید ، یک راه خوش منظره به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود. جاده از روی یک رودخانه کوهستانی و جنگلهای بکر با آبشارهای خروشان رد می شود. وقتی به پارک در 92 کیلومتری آنتالیا میروید, شما به دره زیبایی غنی از گونه های گیاهی و جانوران می رسید.دره پلدار 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی جاها به 400 متر نیز می رسد. در اطراف می توانید رستورانهای ماهی پیدا کنید که منوی غذاهای لذیذی برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می کنند.

پل رومی اولوک ، بر روی کانیون و پل بوگروم بر روی رودخانه کوجادره ، شاهکار مهندسی زمان خود بودند. از این پارک شما دو انتخاب گردشگری دارید، به سمت شهر باستانی سلگه (Selge) یا به مرتفع ترین قله کوهستان دده گول با ارتفاع 2992 متر. کوهنوردان تور آنتالیا نمی توانند در مقابل کوهنوردی ، اکتشاف و اردو زدن در این منطقه خوش منظره و با ابهت مقاومت کنند.
 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا40کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس30 کیلومتر تا این هتل تور آنتالیا فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس،استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_1.jpg

_آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_4.jpg

_آتلانتیس_لیماک_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

ساحل آلانیا :

ساحل آلانیا ساحلی شنی است که درارای ساحل آبی به رنگ فیروزه است که در هوای آرام میتوانید ماهی ها را در سواحل نارنجی کی کوبات مشاهده کنید .شهر آلانیا یکی از شهرهای توریستی تور آنتالیا نیز هست مکانهای تفریحی زیادی در شهر آلانیا است از قبیل پلاژها و پارکهای ابی آلانیا ، غار دامالاش آنتالیا و ساحل کی کوبات آلانیا...

 

_2.jpg

_3.jpg

 

 

منطقه لارا آنتالیا :

یک مکان بسیار دوست داشتنی مدیترانه ای با آبهای شفاف و ملایم دریای مدیترانه و منطقه ای که با سرعتی زیاد گسترش یافته و با سرعتی بیشتر در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد و امروزه به یکی از جذابترین و دوست داشتنی ترین اماکن برای استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا تبدیل شده است.نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با 6 کیلومتر فاصله  در شرق شهر آنتالیاواقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد.

 

.jpg

 

در بسیاری از بخشهای این ساحل که به صورت اختصاصی برای استراحت و تفریح گردشگران تجهیز شده است پر است از امکانات جدید و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفریحی صندلی های ساحلی همراه با چتر امکانات قایق سواری و سایر امکانات که همگی در اختیار بازدیدکنندگان و مسافران تور آنتالیا می باشد.ساحل لارا از شرق صخره های آنتالیا شروع میشود و تا قسمت پائین آبشار  Düdenبه طول چندین کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی و گردشی از هتلهای 3 ستاره تا 5 ستاره و نیز انواع رستورانهای محلی و بین المللی با انواع غذاهای ترکی و خارجی در خدمت مهمانان هستند.ساحل لارا با مساحتی در حدود ۱۸۰۰۰۰۰ مترمربع یکی از بزرگترین تفرجگاه های آنتالیا به شمار می رود. ۱۱ باشگاه، ۴ رستوران، ۴ کافه، ۲ زمین فوتبال، یک پارک عجایب، محوطه ای برای والیبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و فوتبال ساحلی، بخشی از امکانات ساحل لارا در آنتالیا می باشد . با تور آنتالیا 95 لحظات خوشی را در کنار سواحل آرام لارا خواهید داشت .

 

1.jpg

 

بلدیبی آنتالیا :

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از گردشگران تور آنتالیا از این منطقه دیدن کنند . این منطقه کوهستانی  پوشیده شده از طبیعت سر سبز و و درخت های نانج و کاج می باشد و دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است. این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد . از علاقه مندان به طبیعت دعوت می کنم که در تور آنتالیا 95 از این منطقه دیدن فرمایند .

 

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا , اماکن دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های این هتل تور آنتالیا در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم وحوا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است.

_آدم_و_حوا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدم_و_حوا_آنتالیا_1.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_2.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_3.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربعدر منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است. هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. این هتل  تور آنتالیا از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است. ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، باغ، گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا_3.jpg

 

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا 

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در سال 2005 میلادی در زمینی به مساحت 250.000 متر مربع و در منطقه بلدیبی در سواحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. شهر کمر ۱۰کلیومتر، آنتالیا  25کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  50 کلیومتر با هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا فاصله دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز و پارک آبی با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.20 بار و 13 رستوران هتل سان گیت با سرو انواع غذاهای بین المللی در شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان می باشند  که مسافران تور آنتالیا نوروز 95  را به خود جذب میکند. این هتل در سال 2012 بازسازی شده است. 

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا.gif

امکانات رفاهی هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،آکروبات،پرستار برای نگهداری کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی،خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان،لباسشویی،سرویس مراقبت از کودکان ، لاندری،صندوق امانات، بار، دیسکو،کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی،حمام سنتی ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم و...را نام برد. مسافران 

تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-1.gif

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-7.gif

امکانات ورزشی هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا :

کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک،بیلیارد،سالن بدنسازی،ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و...

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-6.gif

-ریکسوس-سان-گیت-آنتالیا-5.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

 


 

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربعدر منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است. هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است. این هتل از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است. ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.این هتل دارای 12 بار و 10 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان می باشد  که مسافران تور آنتالیا نوروز 95  را به خود جذب میکند. هتل ریکسوس پریمیوم در سال 2009 بازسازی شده است.

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا.gif

امکانات رفاهی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، باغ،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری و... را نام برد.  مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-1.gif

 

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-5.gif

امکانات ورزشی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

سالن ورزشی و بدنسازی و فیتنس،ورزش های آبی،ورزش های هوازی،زمین تنیس،زمین فوتبال،زمین بسکتبال،والیبال ساحلی و...

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-4.gif

-ریکسوس-پریمیوم-آنتالیا-2.gif


هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره آستریا کلاب آنتالیا درسال 1994 میلادی در زمینی به مساحت 125 هزار متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. این هتل در 3 طبقه و در مجموع 600 اتاق و 20 ویلا دارد.رستوران های هتل آستریا کلاب آنتالیا از قبیل رستوران اصلی داخی،رستوران اصلی روباز،رستوران چینی،رستوران ایتالیایی،رستوران ترکیه ای و فیش رستوران آماده پذیرایی به میهمانانتور آنتالیا نوروز 95 می باشد.فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 43 کیلومتر،فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

1هتل-آستریا-کلاب-آنتالیا.gif

-آستریا-کلاب-آنتالیا-2.gif

امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سرسره های آبی،چتر آفتاب،مینی کلاب،اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،خشکشویی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری،فروشگاه،ترانسفر فرودگاه،اینترنت پر سرعت رایگان،سالن کنفرانس،بار،کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز سلامت و آبگرم  SPA،سالن بدنسازی و ورزشی،ورزش های آبی،سرویس مراقبت از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی،ایروبیک، بیلیارد،تخت های حمام آفتاب و... را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آستریا-کلاب-آنتالیا-1.gif

-آسترا-کلاب-آنتالیا-4.gif

-آسترا-کلاب-آنتالیا-6.gif

 جهت رزرو و خرید تورآنتالیا  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا در مجموع یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری ترکیه به شمار می آید. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد.امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران تور آنتالیا نوروز 95ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم برای مسافران تور آنتالیا تبدیل شده است. تعداد بی شمار مغازه، کافه و رستوران، که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابانهای پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان تور آنتالیا ارائه می نمایند.تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای زیبا، در سیده از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید.بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می آید.



حمام رومی ها را نیز نباید فراموش کرد. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده شده است. در شرق منطقه سیده و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون Sorgun که شامل تیتریین گل Titiyoneol به معنای گل لرزان با (پرچم آبی و دارای ساحل آرام) و (کیزیل آگاچ Kızılagach) بوده قرار گرفته است که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 قرار گرفته است.این مناطق دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در سیده وجود دارد.



در غرب منطقه سیده مرکز توریستی کوم کوی KumKōy واقع شده است که شامل چلاکلی cholakli و Kamelya کا ملیا می باشد. این منطقه نیز برای علاقه مندان دریا و طرفداران گرفتن حمام آفتاب مکان مناسبی است.در فاصله 15 کیلومتری شمال منطقه سیده مکانی به نام بوجاک شیهلار Bucakşihlar وجود دارد. در این منطقه هم نباید بازدید از حمام رومی، معبدها، کلیساها، آرامگاهی بزرگ، تالار، تآتر و و حتی بازاری که هنوز در وضعیت مطلوبی قرار دارد را فراموش کرد.


شهر کمر آنتالیا

کمر در فاصله 42 كيلومتري شهر آنتاليا قرار دارد. در طول اين مسير 42 كيلومتري چشم اندازهاي بسيار زيبا برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 وجود دارد. در شهر کمراقامتگاهي احاطه شده با مناظر بديع و زيبا طراحي گرديده كه محيطي ايده آل را براي گذراندن تعطيلات گردشگرانتور آنتالیا نوروز 95بوجود آورده است.تفرجگاه مجهزو ساحلي کمر به افراد علاقمند به ورزش هاي آبي از جمله قايقراني و دريانوردي اين امكان را ميدهد تا به خليج ها و سواحل بكر موجود در منطقه جنوبي شهر رفته و از مناظر ديدني آن لذت ببرند.اجناس ارائه شده در مراكز خريد اين شهر جهت تهيه هديه و سوغاتي بسيار مناسب مي با شد. در قسمت شمالي اين تفرجگاه پله كانهائي تعبيه گرديده است كه شما را مستقيماً به ساحل متصل مي كند. ساحل منطقه کمر ساحلي با پرچم آبي است. واژه پرچم آبي از سوي اتحاديه اروپا اعطا گرديده و درمعناي مناطقي كه داراي سواحل پاك و تميز هستند استفاده ميگردد .


شهر لارا آنتالیا

لارا يک مکان بسيار دوست داشتني مديترانه اي با آبهاي شفاف و ملايم درياي مديترانه و منطقه اي که با سرعتي زياد گسترش يافته و با سرعتي بيشتر در حال توسعه صنعت گردشگري مي باشد و امروزه به يکي از جذابترين و دوست داشتني ترين اماکن براي استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا تبديل شده است.نزديکترين منطقه تفريحي و گردشي به آنتاليا منطقه لارا مي باشد که فقط با 6 کيلومتر فاصله در شرق شهر آنتاليا واقع گرديده است و داراي سواحل شني و سنگريزه اي مي باشد و درياي آن داراي امواجي ملايم و نرم مي باشد.

6.jpg

-2.jpg

در بسياري از بخشهاي اين ساحل که به صورت اختصاصي براي استراحت و تفريح گردشگرانتور آنتالیا نوروز 95 تجهيز شده است پر است از امکانات جديد و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفريحي صندلي هاي ساحلي همراه با چتر امکانات قايق سواري و ساير امکانات که همگي در اختيار بازديدکنندگان و مسافران تور آنتالیا نوروز 95 مي باشد.ساحل لارا از شرق صخره هاي آنتاليا شروع ميشود و تا قسمت پائين آبشار  Düden به طول چندين کيلومتر توسعه يافته و ادامه مي يابد و در طول اين گستره ساحلي انواع و اقسام امکانات تفريحي و گردشي از هتلهاي 3 ستاره تا 5 ستاره و نيز انواع رستورانهاي محلي و بين المللي با انواع غذاهاي ترکي و خارجي در خدمت مهمانان تور آنتالیا هستند.ساحل لارا با مساحتي در حدود 1800000 مترمربع يکي از بزرگترين تفرجگاه هاي آنتاليا به شمار مي رود. 11 باشگاه،4 رستوران، 4 کافه، 2 زمين فوتبال، يک پارک عجايب، محوطه اي براي واليبال ساحلي، ورزش هاي آبي، اسکيت و فوتبال ساحلي، بخشي از امکانات ساحل لارا است.

4.jpg

-1.jpg

 


 

شهر بلک آنتالیا 

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم تور آنتالیا رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 وجود دارد. آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید.

2.jpg

بلک  در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 احداث گردیده اند.فاصله بلک  از پارک ملی کورشونلو ۲۰ کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک  بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک ۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای تور آنتالیا نوروز 95 می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک  این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستیک نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک تنهادر ترکیه و ۱ گونه گیاهی دردنیا فقط در بلک یافت می شود.

_بلک.jpg

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید شی مال آنتالیا

یکی از مناسب ترین مراکز خرید ترکیه ،مرکز شی مال آنتالیا است . البته باید گفت برای خرید در ترکیه بازارهای متعددی هست که رضایت مشتریان تور آنتالیا را کاملا جلب می کنند . مرکز خرید شی مال در لارا آنتالیا قرار گرفته است و یکی از مراکز نوپای خرید انواع اجناس مورد نیاز گردشگران تور آنتالیا نوروز 95  است . مرکز خرید She Mall آنتالیا در ماه می ۲۰۰۸ افتتاح شد و در آن زمان ، تبدیل به اولین و بزرگترین مرکز خرید و مُد آنتالیا شد . علاوه بر خرید در این مجموعه، می توان از سایر امکانات رفاهی و تفریحی آن مانند رستوران ها، سینما، تئاتر، مرکز تفریحی کودکان، سالن ورزشی، کافه تریا و چندین امکانات رفاهی و تفریحی دیگر نیز بهره برد .

 


مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و بیش از چهار سال است که در زمینه  پوشاک ترک و بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد.همین موضوع این مرکز خرید را به  جاذبه های توریسیتی تبدیل کرده است .این مرکز خرید با ۱۵۰ فروشگاه لوکس و ۳۰ رستوران مدرن  جزء بزرگترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود.تمامی نمایندگی های مارک دنیا در این مرکز خرید شعبه هایی دارند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با خرید در این مرکز خرید می توانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

در طبقه هم کف این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ هایی با شیک ترین دکوراسیون ها وجود دارد که شما مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا بگذرانید.تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه بزرگترین سینمایآنتالیا در آنجا قراردارد.شما با مراجعه به طبقه A9 در این مرکز خرید میتوانید از این سینما دیدن کنید.


خیابان آتاتورک آنتالیا 

از دیگر مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک آنتالیا می باشد که در منطقه ای قدیمی قرار دارد. در سرتاسر این خیابان مراکز خرید، رستوران محلی و فروشگاهای مختلف زیادی وجود دارد. در این خیابان شما مسافران تور آنتالیا شاهد برند های معروف خواهید بود که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای لوازم خرید خود را تهیه کنید. علاوه بر این ،این خیابان دارای کافه تریاهای فراوان و زیبایی می باشد که شما می توانید بعد از گشتی در این خیابان با صرف یک قهوه ترک خرید خود را به پایان برسانید .

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدونیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود  5 کيلومتر است. فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg


هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا نوروز 95 قرار دارد.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیابا اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

 


هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا45 کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، صندوق امانات ، سیستم تهویه ، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق ، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_4_1.jpg

 _آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_5.jpg

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران وانیلا لانج آنتالیا :

این رستوران یکی از زیبا ترین و بهترین رستوران های آنتالیا است و در آن انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، استیک و خوراکهای بین المللی سرو می شود . شما میهمانان تور آنتالیا می توانید صبحانه ، نهار و یا شامی دلچسب را در این رستوران به همراه دوستان و یا خانواده خود میل کنید .

 

_وانیلا_لانج_آنتالیا.jpg

_وانیلا_لانج_آنتالیا_3.jpg

_وانیلا_لانج_آنتالیا_2.jpg

 

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیامناسب برای ملاقاتهای رمانتیک ، قرارهای کاری و سرگرمی بوده و به همراه چشم اندازی از بار و مناظر بیرون رستوران ، ساعات خوشی را برای شما فراهم مینماید. در این رستوران میتوانید ناهار ، شام و دثر میل نمائید. منوی رستوران شامل خوراک های بین المللی است .مسافران تور آنتالیا با آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 2رستوران-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 

رستوران اکیجی آنتالیا

رستوران اکیجی رستورانی است با چشم‌اندازی بی‌نظیر به بندرگاه ، آشپزخانه‌ای بی‌عیب ، سرویس خوب و غذایی عالی تاس‌ کباب ماهیو ماهی شور پخته غذاهای مخصوص این رستوران‌اند . اکیجی ، چند قایق شناور دارد که از آن‌ها هم به عنوان سالن غذاخوری استفاده می‌کند . مسافران تور آنتالیا با آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

1رستوران-اکینجی-آنتالیا.jpg

2رستوران-اکینجی-آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های معروف آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لارا هاردیانوس آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل لارا هاردیانوس آنتالیا :

با فرودگاه آنتالیا 9 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس تنها در فاصله 650 متری ساحل لارا واقع شده است .

امکانات هتل :

استخر در فضای باز ، استخر مخصوص کودکان ، رستوران ، از دیگر امکانات این هتل تور آنتالیا می توان به زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، بیلیارد ، تنیس روی میز ، حمام ترکی ، سونا و اتاق ماساژ نام برد . اینترنت در تمامی نقاط هتل در دسترس است . 

 -لارا-هادریانوس.jpg

-لارا-هادریانوس1.jpg 

 امکانات اتاق ها :

هتل لارا هادریانوس دارای 132 اتاق ، اتاقهای هتل لارا هادریانوس همگی دارای بالکن ، تلویزیون ، گاو صندوق است .

امکانات هتل برای مسافرین کوچک تور آنتالیا :

 استخر مخصوص کودکان ، زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری دارد.

 

هتل نظر بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل نظربیچ آنتالیا:

این هتل در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و تا آنتالیا حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تور آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس 25 کیلومتر میباشد. 

این هتل دارای ساحل اختصاصی است.

 

امکانات اتاق ها :

امکانات این هتل شامل رستوران ، استخر روباز و سرپوشیده برای میهمانان تور آنتالیا ، سونا وجکوزی ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ، اینترنت بی سیم میباشد .

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد مراد پاشا :  

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی در تور آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . ستون های این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران از این مسجد دیدن می کنند .شما می توانید با همراهی تور آنتالیا از این مسجد دیدن فرمائید.

_مراد_پاشا_آنتالیا.JPG

 

بلدیبی آنتالیا :

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از گردشگران تور آنتالیا از این منطقه دیدن کنند . این منطقه کوهستانی  پوشیده شده از طبیعت سر سبز و و درخت های نانج و کاج می باشد و دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است. این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد . از علاقه مندان به طبیعت دعوت می کنم که در تور آنتالیا از این منطقه دیدن فرمایند .

 

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا_2.jpg

 

ساحل آلانیا :

ساحل آلانیا ساحلی شنی است که درارای ساحل آبی به رنگ فیروزه است که در هوای آرام میتوانید ماهی ها را در سواحل نارنجی کی کوبات مشاهده کنید .شهر آلانیا یکی از شهرهای توریستی آنتالیا و جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا نیز هست مکانهای تفریحی زیادی در شهر آلانیا است از قبیل پلاژها و پارکهای ابی آلانیا ، غار دامالاش آنتالیا و ساحل کی کوبات آلانیا...

 

_2.jpg

_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل 5 ستاره فالز اوزکایماک آنتالیا در منطقه ساحلی کونیالتی احداث شده است. این هتل 13 طبقه در مجموع 400 اتاق و 22 سوئيت دارد. شهر آنتاليا در 1 كليومتري این هتل تور آنتالیا قرار دارد. فاصله فرودگاه تا هتل حدودا 14 كليومتر است. هتل فالز 200 متر تا لب دریا فاصله دارد. ايستگاه اتوبوس و وسايل نقليه عمومي در 50 متری هتل قرار دارد.

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل فالز اوزکایماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، جکوزی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، شیرجه، حمام ترکی و بخار، زمین بازی کودکان و ... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_5.jpg

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_2.jpg

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا.jpg

 

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا در سال 2002 میلادی در زمینی به مساحت 50000 متر مربع در منطقه لارا بنا شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع از 534 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آنتالیا در 8 کیلومتری و شهر لارا در 5 کیلومتری قرار گرفته است. هتل ریکسوس یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای ریکسوس است. هتل های زنجیره ای ریکسوس در اکثر شهر های مهم و توریستی کشور ترکیه دارای شعبه می باشد.

RixosLares3.jpg

امکانات هتل ریکسوس لارس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، باغ، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی کودک، گیم نت، استخر روباز و سرپوشیده، شیرجه، ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، سونا، غواصی، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، شش زمین تنیس، میز پینگ پنگ، میز بیلیارد، بازی دارت، بولینگ، کرایه دوچرخه، اسب سواری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

RixosLares4.jpg

 

RixosLares5.jpg

 

RixosLares2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا در سال ۲۰۰۴ در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع ۳۹۰ اتاق دارد. هتل دلفین دیوا از 230 متر ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل در 15 کیلومتری Downtown  آنتالیا و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما میهمانان تور آنتالیا به ارمغان می آورد

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه‌، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، کافه، کلاب شبانه، سالن تئاتر، اتاق بازی، سالن کنفرانس، اینترنت، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق، پارکینگ، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، بولینگ، اتاق بازی، کاریوکی،استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا،  مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی،بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، وان آب داغ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_5.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_2.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا.jpg

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

چتر بازی در آنتالیا :

مسافران تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا است که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. گردشگران عزیز تور آنتالیا نگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. گردشگران عزیز تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

_بازی_آنتالیا.jpg

_بازی_آنتالیا_2.jpg

_بازی_آنتالیا_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: چتر بازی در آنتالیا ,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید میگروس آنتالیا :

_خرید_میگروس_آنتالیا.jpg

مرکز خرید میگروس یکی از مراکز خرید بین المللی سوئیسی می باشد . این مجموعه بی نظیر دارای 470 قرفه می باشد و انواع مختلفی از برندها و محصولات مختلف در تنوع های گوناگون را می توان در این مرکز پیدا نمود . این مجموعه دارای امکانات خاصی شامل انواع رستوران و کافی شاپ ، مراکز فرهنگی و ورزشی متعدد ، مراکز تفریحی  و ... می باشدl .علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور آنتالیا همراه شوند .

 

_خرید_میگروس_آنتالیا_3.jpg

خیابان آتاتورک :

از دیگر مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک آنتالیا می باشد که در منطقه ای قدیمی قرار دارد.در سرتاسر این خیابان مراکز خرید، رستوران محلی و فروشگاهای مختلف زیادی وجود دارد. در این خیابان شما شاهد برند های معروف خواهید بود که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای لوازم خرید خود را تهیه کنید. علاوه بر این ،این خیابان دارای کافه تریاهای فراوان و زیبایی می باشد که شما گردشگران تور آنتالیا می توانید بعد از گشتی در این خیابان با صرف یک قهوه ترک خرید خود را به پایان برسانید .

 

_آتاتورک_مرکز_خرید_آنتالیا_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

هتل مکس رویال تور آنتالیا 94 یکی از بهترین هتل های این شهر محسوب می شود و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این هتل در سال 2011 ساخته شده است. مساحت این هتل 1050000 متر مربع می باشد و دارای یک ساحل اختصاصی با وسعت 300 متر مربع است. در 35 کیلومتری این هتل فرودگاه و 45 کیلومتری آن مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو، به رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین گلف، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی ویژه مسافارن تور آنتالیا 94 و... اشاره نمود.

 

 

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال آنتالیا

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل آنتالیا کدام است؟,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کروانسرای لارا تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا دارای 407 اتاق برای پذیرایی از میهمانان می باشد. مرکز شهر آنتالیا در فاصله 12 کیلومتری از این هتل و فرودگاه آنتالیا در فاصله 10 کیلومتری از آن واقع شده است. یکی از امکانات این هتل برخوردار بودن از 11000 متر ساحل اختصاصی برای میهمانانتور آنتالیا 94 می باشد.

از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، بوفه، بار، کتابخانه، باغ، گرمایش، امکانات جلسه و ضیافت، گاوصندوق، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، صرافی، استخر سرپوشیده، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فروشگاه، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، سولاریوم، مرکز سلامت و آبگرم، لباسشویی ویژه مسافران تور آنتالیا، خشکشویی، اتوکشی، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، وان آب داغ، تنیس، مینی گلف و... اشاره نمود.

 

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل کروانسرای لارا آنتالیا بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا؟,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دلفین دیوا پرمیر تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای Delphin در ترکیه است. در این هتل مجموعا 390 اتاق برای میهمانان وجود دارد و شامل خدمات UALL می باشد. مرکز شهر آنتالیا 15 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از  هتل مسافران تور آنتالیا 94 فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است. هتل دلفین دیوا در سال 2004 میلادیدر زمینی به مساحت 24000 متر مربع احداث شده است. در این هتل 5 آسانسور شیشه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل دارای استخری زیبا در میان باغ هایی از درختان مدیترانه ای می باشد.

از امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا 94 می توان به صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، بالکن، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش، امکانات باربی کیو، کتابخانه ویژه مسافران تور آنتالیا 94، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی، استخر، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی و استخر سر پوشیده، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ و وان آب داغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی ویژه مسافران تور آنتالیا و... اشاره داشت.

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا چطوره؟,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کالیسی (شهر قدیمی آنتالیا)

کالیسی نام شهری قدیمی و تاریخی در مرکز شهر مدرن آنتالیا می باشد. شهر کالیسی در قدیم به عنوان یکی از شهرهای ساحلی مهم عثمانی ها به شمار می رفته، که بعد از جنگ جهانی دوم به شکل و شمایل امروزی در آمد. سبک ساخت و ساز خانه های چوبی کالیسی، و رستوران ها و هتل های ساخته شده به سبک عثمانی و خیابان های باریک و سنگی آن باعث شده که توریست ها تورآنتالیا جذب این مناطق تاریخی و زیبا شوند.

 

آنتالیا ساید

آنتالیا ساید (Antalya Side) یکی از معروفترین جاذبه های ترکیه به شمار می آید. نامی که بر این منطقه گذاشته اند به معنای انار می باشد. از این جهت آنتالیا ساید مورد توجه گردشگران تور آنتالیا 94 قرار گرفته است زیرا در این منطقه علاوه بر زیبایی طبیعت، دریا و سرسبزی جذاب دارای آثار تاریخی و باستانی می باشد. همچنین معبد آپولو و گورستان هم در این منطقه قرار دارند که از جمله مناطق تاریخی آنتالیا ساید به شمار می آیند. با مراجعه فراوان گردشگران تورآنتالیا، این منطقه رونق بسیاری پیدا کرده و مغازه های بی شمار و رستوران های شکیل و زیبا جذابیت رو دوچندان کرده. یکی از زیباترین و بزرگترین تئاترهای منطقه هم در اینجا واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,قشنگترین مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا یکی از هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا است. هتل مجیک آنتالیا یک هتل ساده ولی جذاب است که برای میهمانان تورآنتالیا خود امکانات خوبی را فراهم کرده. هتل مجیک آنتالیا دارای دو نوع استخر سرپوشیده و روباز برای تنوع های مختلف میهمانان تور آنتالیا 94 فراهم شده است و برای کودکان نیز زمین بازی در هتل مجیک آنتالیا تعبیه شده که نیاز کودکان را برآورده میکند.

 

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا یک هتل 4 ستاره است که در فاصله ی 300 متری از دریا واقع شده است. هتل لارا دینک آنتالیا دارای 48 اتاق است و امکانات رفاهی مناسبی را برای میهمانان تورآنتالیا فراهم میکند. هتل لارا دینک آنتالیا برای تفریح میهمانان تور آنتالیا 94 خود مرکز بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده و سونا را در اختیار آنها قرار داده است.

 

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون (Club Hotel Falcon) هتلی 4 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. که در 5 کیلومتری از منطقه تاریخی کالیچی و 17 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل تورآنتالیا دارای ساحلی اختصاصی در کنار دریای نیلگون مدیترانه است و فضای سرسبز اطراف هتل زیبایی خاصی به هتل کلاب فالکون آنتالیا بخشیده است. اتاق های هتل کلاب فالکون آنتالیا همگی کف پارکت شده هستند و همه ی آنها دارای بالکن اختصاصی و همچنین امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، ماهواره، تهویه هوا و حمام اختصاصی می باشند. هتل کلاب فالکون آنتالیا سرگرمی های جذابی را برای میهمانان فراهم کرده است. میهمانان تور آنتالیا 94 میتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از استخر های سرپوشیده، استخر رو باز، سونا، شیرجه و حمام ترکی استفاده کنند و لذت ببرند. آن دسته از میهمانان هم که اهل ورزش هستند می توانند از امکانات ورزشی تنیس ، بدنسازی ، پینگ پنگ و دارت استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هادريانوس آنتاليا

 

هتل هادريانوس آنتاليا  چهار ستاره

اين هتل در منطقه ي كالي قرار گرفته است كه به مساحت 760 متر مربع است و پوشيده از باغ و گياهان گوناگون است.هتل داراي امكاناتي از قبيل اتاقهاي لوكس،پاركينگ و اينترنت رايگان است.اتاقها مجهز به تلويزيون با ماهواره،پاركت،مبلمان،حمام با جكوزي و ميني تريا نيز هست.هتل تا بدر و ساحل درياي مرمر فقط پنج دقيقه فاصله دارد.همچنين مكانهاي تفريحي مانند دروازه هادريانوس ،كسيك مناره و پارك در نزديك هتل نيز واقع شده است. مسافران تورآنتاليا اين هتل را براي اقامت خود انتخاب مي نمايند.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل هادريانوس آنتاليا,هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل وو كرملين پالاس آنتاليا

هتل وو كرملين پالاس آنتاليا  پنج ستاره

هتل وو كرملين پالاس آنتاليا

هتل ووكرملين پالاس آنتاليا هتلي لوكس و با مجهز ترين امكانات هتل كه در 6 طبقه ساخته شده است هتل زيباي هتل ووكرملين پالاس آنتاليا تقريبا 850 اتاق دارد. هتل داراي همه امكانات براي اقامت ميهمانان و مسافران تورآنتاليا مي باشد. امكانات هتل شامل پذيرش به صورت شبانه روزي , مجهز به تهويه مطبوع , كلوب , صرافي كه بتوانيد مبادلات ارزي خود را در كوتاه ترين زمان انجام دهيد. روزنامه فروشي , رخت كن , آرايشگاه كه در طول اقامت نيز آراسته و مرتب باشيد , اتاق بازي , صندوق ويژه امانات , تئاتر , رستورانهاي متعدد كه داراي بخش غير سيگاري نيز مي باشند. اتاق مجهز كنفرانس , زمين بازي ويژه كودكان و پاركينگ . شما مي توانيد با پرداخت كمي هزينه بيشتر از سرو غذا در اتاق و خدمات پزشكي و امكانات خشكشويي نيز استفاده نماييد. اتاق هاي هتل داراي موكت هستند و اكثر هتل ها داراي بالكن با منظره زيبا و ديدني مي باشند. اتاقها داراي تلويزيون با شبكه هاي ماهواره اي , داراي اينترنت وايرلس با هزينه اي مجزا , حمام با لوازم سشوار و حوله مخصوص , مجهز به سيستم تهويه مطبوع براي ميهمانان و مسافران تور آنتاليا 94 مهيا كرده است. هتل داراي امكانات ماساژ , سونا و حمام تركي و ورزشهايي براي سلامت و تندرستي مانند ايروبيك , تنيس روي ميز , بسكتبال , اسكواش , بيليارد , بولينگ , تيراندازي با تيرو كمان , دريانوردي , غواصي و قايق راني و موج سواري براي ميهمانان تور آنتاليا تدارك ديده است. هتل ووكرملين پالاس آنتاليا داراي سه استخر و پارك آبي ويژه كودكان و شش استخر ويژه بزرگسالان دارد. نزديك هتل غارهايي وجود دارد كه مي توانيد از اين غارهاي نيز ديدن نماييد. هتل ووكرملين پالاس آنتاليا 30 km  حدود 30 دقيقه از آنتاليا فاصله دارد.

هتل وو كرملين پالاس آنتاليا

هتل وو كرملين پالاس آنتاليا

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو كرملين پالاس آنتاليا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد