مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : سیمین


این بازار زیبا در کیش دارای مساحت 25000 متر مربع  یکی از بهترین بازارهای کیش میباشد که با بهترین مصالح ساختمانی بنا شده است . این بازار در سه طبقه با 95 واحد تجاری و 12 غرفه اداری میباشد . این بازار شامل خدماتی مانند پارکینگ ، سیستم های صوتی و مرکزی ، سیستمهای تهویه هوا و فضای سبز میباشد. توصیه می شود در تور کیش 94 مسافران سری هم به این بازار بزنند

بازار مروارید کیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده . این بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است که نظر مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند.


بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشد و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد . این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد. توصیه می شود مسافران تور کیش 94 سری هم به این بازار بزنند

روبه روی درب اصلی بازار پردیس 1 ، فروشگاه کوچکی واقع شده است که به بازار فجر کیش معروف می باشد ولی به لحاظ تنوع اجناس و تبلیغات گسترده برای فروش اجناس یک هزار تا پنج هزار تومانی توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند .

انواع پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و عطر و ادکلن و لوازم و وسایل تزئینی و ... با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می شود .

ولی در اصل صحبت فروش اجناس تا پنج هزار تومان تبلیغی بیش نیست و در این بازار هم بیشتر اجناس با قیمت های بالای ۱۰ هزار تومان به فروش میرسد .مسافران و خریداران تور کیش معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: