نوشته شده توسط : سیمین

هتل لون پاین پنانگ مالزی

_لون_پاین_پنانگ_مالزی0.jpg

هتل لون پاین پنانگ یکی از هتل های مجلل 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. دراین هتل اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز تعبیه شده است. از امتیازات هتل داشتن فروشگاه های متعدد می باشد. سوئیت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل محیا است تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان تور مالزی نوروز 95 به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از مسافران تور مالزی نوروز 95 را به خود جلب می نماید.

_لون_پاین_پنانگ_مالزی22.jpg

_لون_پاین_پنانگ_مالزی11.jpg

امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی:

مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ...

 

هتل جن پنانگ مالزی

_جن_پنانگ_مالزی0.jpg

یکی از هتل های خوب مالزی هتل 4 ستاره جن پنانگ است.این هتل قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است. که از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود.این هتل در نزدیکی مرکز خرید پرانگین قرار دارد از این رو برای مسافران تور مالزی نوروز 95 که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار شیک و راحت است و دید آن به شهر مشرف است. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافرانتور مالزی نوروز 95سرو می شود. این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

_جن_پنانگ_مالزی33.jpg

_جن_پنانگ_مالزی22.jpg

امکانات هتل جن پنانگ مالزی:

استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای مسافران تور مالزی نوروز 95, سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ...

_جن_پنانگ_مالزی44.jpg

_جن_پنانگ_مالزی11.jpg

 

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی.jpg

هتل خوب کاپتورن ارکید پنانگ مالزی هتلی 4 ستاره ای است با امکانات عالی که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است.فاصله این هتل حدود 15 دقیقه از مرکز شهر و حدود 19 کیلومتر با فرودگاه بین المللی پنانگ می باشد.ساختمان هتل کاپتورن ارکید عمود به دریا می باشد. از بالکن اتاق های هتل شما می توانید نظاره گر دریا باشید. سیستم تهویه هوا، حمام خصوصی، تلویزیون، فیلم های رایگان، ماهواره، خط تلفن مستقیم، چای/قهوه ساز و سرویس 24 ساعته برای تمام اتاق ها فراهم است.این هتل امکانات با کیفیت بالایی را برای مسافران تور مالزی فراهم می کند.

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی2.jpg

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی3.jpg

این هتل شامل استخر نیز می باشد که سیستم وای فای رایگان هم در کنار این استخر در دسترس است. مسافران تور مالزی می توانند از سالن ورزشی استفاده کنند یا در سونا به استراحت بپردازند و در اتاق مخصوص خوانندگی سرگرم خوانندگی شوند همچنین رستورانی با سرویس دهی 24 ساعته انتظار شما را می کشد، رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های حلال و حتی غذاهایی برای گیاه خواران سرو می کند.

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی1.jpg

 

مطالب مرتبط:

 

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

_سنتراگرندسامویی_تایلند11.jpg

هتل 5 ستاره سنترا گرند سامویی یکی از لوکس ترین هتل های تایلند می باشد. که دارای موقعیت ساحلی بوده و در منطقه چاونگ قرا دارد.اطراف این هتل 5 ستاره با شکوه درختان و فضای سبز قرار دارد و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد .ازامکانات خوب هتل سنترا گرند سامویی تایلند برای مسافران تور تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان، آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند سامویی برای ورزشکاران نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم کرده است. از امکانات دیگر اتاق های هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه دی وی دی پلیر و رادیو میباشد.هدف کادر هتل سنترا گرند سامویی ، جلب رضایت مسافران تور تایلند و تور سامویی بوده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه می باشد.

 

 

_سنترا_گرند_سامویی22.jpg

هتل رویال پارادایز پوکت تایلند

_رویال_پارادایز1.jpg

یکی از لوکس ترین هتل های تایلند هتل رویال پارادایز پوکت است که از موقعیت مکانی بسیار زیبایی در ساحل پاتونگ برخوردار است و فقط چند دقیقه پیاده تا مرکز خرید جونگ سایکلون و خیابان پر جنب و جوش بانگلا و 10 کیلومتر با مرکز خرید سنترال فستیوال و پوکت فانتاسی واقع شده است. یک استخر در فضای باز، 8 رستوران مختلف و یک پارکینگ رایگان در اختیار مسافران تور تایلند قرار دارد. اتاق های مجلل آن با رنگ های زیبا، مبلمان کلاسیک طرح چوب، اتاق نشیمن راحت و بالکنی خصوصی با منظره ی استخر یا جنگل سرسبز تزئین شده است.اتاقهای این هتل دارای تلویزیون با کانالهای شهری، مینی بار، گاوصندوق، چای و قهوه ساز است. مرکز آب گرم هتل با ارائه لیستی از ماساژ و معالجات بدن، مکان مناسبی جهت استراحت میهمانان تور تایلند به شمار میرود. برای مسافرانی که به ورزش علاقه مند هستند، ورزشهای آبی متنوعی فراهم شده است. 4 رستوران هتل، با سرو انواع خوراکهای تایلندی، چینی، عربی و بوفه خوراکهای بین المللی و آسیایی از میهمانان پذیرایی میکنند.

_رویال_پارادایز22.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آتلانتیس دبی

_آتلانتیس.jpg

مجلل ترین هتل دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق بسیار زیبا و سوییت های شیک تشکیل شده است. این هتل دارای یک فضای مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های بزرگ و رودخانه خروشان است. باشگاه گلف Emirates درکیلومتری هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد.در هتل آتلانتیس تور دبی انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم موجود است.

Atlantis3.jpg

Atlantis2.jpg

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران های عالی، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاهATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی،گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

Atlantis4.jpg

Atlantis5.jpg

هتل ارکید دبی

_ارکید_دبی.jpg

یکی از هتل های خوب دبی هتل 3 ستاره ارکید است که در منطقه دیره و در خیابان الرقه قرار دارد. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است.هتل ارکید دارای 84 اتاق بسیار شیک است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد.فاصله فرودگاه بین المللی دبی تا فرودگاه 5 دقیقه است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.با تور دبی سفر خوبی را تجربه کنید.

_ارکید_دبی1.jpg

2.jpg

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا,اینترنت و...

_ارکید_دبی3.jpg

_ارکید_دبی4.jpg

مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور دبی نوروز 95

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آستین استانبول

3.jpg

بهترین هتل 3 ستاره استانبول هتل آستین است که روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد.در هتل آستین مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند بهترین روز ها را سپری کنند.

2.jpg

1.jpg

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

 

هتل آسوس استانبول

4.jpg

مناسب ترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آسوس استانبول است.این هتل در منطقه لاللی واقع شده است. هتل آسوس در مجموع از 51 اتاق شیک تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.در تور استانبول نوروز 95 میتوان از اماکن تاریخی استانبول مانند سلطان احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی دیدن کرد که در نزدیکی این هتل قرار دارد. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتب فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل واقع شده است.

1.jpg

2.jpg

امکانات هتل آسوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، کرایه اتومبیل، مرکز SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و بخار و...

.jpg

3.jpg

 

 

هتل آسپن استانبول

_آسپن_استانبول2.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آسپن در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی است. این هتل دارای 63 اتاق خوب تشکیل شده است. در 1 کیلومتری این هتلبازار بزرگ استانبول واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل آرامش خوبی را برای مسافران تور استانبول قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به هتل می باشند.هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

_آسپن_استانبول.jpg

_آسپن_استانبول1.jpg

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

_آسپن_استانبول3.jpg

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95

 

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرامش کیش

1.jpg

بهترین هتل 4 ستاره کیش هتل آرامش است که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون ساخته شده است.هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.سفر خوشی را با هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 تجربه کنید.

5.jpg

.jpg

2.jpg

3.jpg

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت برای مسافران تور کیش نوروز 95 ، تورها یتفریحی و...


4.jpg

 

هتل آرا کیش

.jpg

هتل تک ستاره آرا کیش در روبروی بازار پردیس 2 واقع شده است. این هتل به تازگی بازسازی شده و امکانات خوبی را در اختیار میهمانان عزیز قرار می دهد. از امتیازات هتل آرا در تور کیش نوروز 95 می توان به نزدیک بودن آن به دریا اشاره کرد. این هتل بسیار نزدیک به بازارهای پردیس 1 و 2 و مجتمع تجاری کیش می باشد. هتل آرا کیش دارای 60 اتاق و 200 تخت خواب راحت است.

ara_hotel_2.jpg

امکانات هتل آرا کیش:

لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95 ، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

 

_آبادگران_کیش.jpg

هتل خوب 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا واقع شده است و دارای سوییت های بسیار زیبا و مجهز می باشد. این هتل نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل آبادگران تور کیش نوروز 95 به صورت ساحلی می باشد که برای میهمانان خود امکان دوچرخه سواری را فراهم آورده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه و متنوع برای سرو وجود دارد.فاصله هتل آبادگران کیش 15 دقیقه تا فرودگاه جزیره است.در تور کیش نوروز 95 بهترین هارا تجربه کنید.

_آبادگران_کیش1.jpg

 

_آبادگران_کیش2.jpg

امکانات هتل آبادگران کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار,اینترنت وای فای و...

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل ال بوستان روتانا دبی :

هتل ال بوستان روتانا دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود.این هتل در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس میهمانان وجود دارد. این هتل چند دقیقه تا باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی فاصله دارد.منطقه دیره 5 دقیقه با این هتل فاصله است.

AlBustanRotana1.jpg

AlBustanRotana2.jpg

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل،استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ،  انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و...

AlBustanRotana3.jpg

AlBustanRotana4.jpg

AlBustanRotana5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل ارکید دبی :

هتل 3 ستاره ارکید دبی در منطقه دیره و در مکانی مناسب در خیابان الرقه بنا شده است. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است. این هتل در مجموع از 84 اتاق تشکیل شده است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.هتل همچنین با داشتن باشگاه های شبانه متعدد وتریاهای  مفرح از مزیت خاصی برخوردار می باشد.

Orchid1.jpg

Orchid2.jpg

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار،  خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،سونا و...

Orchid3.jpg

Orchid4.jpg

Orchid5.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارکید دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

باغ ملی مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از باغ ملی مشهد دیدن فرمایید.باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود.همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد. و در حال حاضر با فضاهای دلنشین قدیمی، آبنماها و اشجار مرتفع، استراحتگاهی کوچک برای عابرین در دل شهر مشهد محسوب می‌گردد. تندیس مشاهیر علم و ادب و عرفان نیز در این بوستان کوچک نصب شده است.این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

 

مجموعه تفریحی کوهسنگی

_مشهد3.jpg

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و آرامگاه فردوسی کسب کرده است.

_مشهد5.jpg

کوهسنگییکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین گردشگاه های مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود و در کنار رشته کوه های جنوبی مشهد واقع شده است.هوای لطیف و دید مناسب ,پارک کوهسنگی مشهد گردشگاه ها قدیمی مشهد از فراز کوه هایی که رسیدن به بالای آنها سهل وآسان است، این پارک زیبای مثلثی شکل را از دیر باز مورد استقبال زائران و مجاوران تور مشهد قرار داده است.

_مشهد1.jpg

_مشهد2.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل 4 ستاره الماس مشهد

در مجاورت بارگاه ملكوتي حضرت ثامن الأئمه با فاصله اي حدود 5 دقيقه تا حرم مطهر رضوي احداث شده است. این هتل 9 طبقه در مجموع از 176 اتاق تشکیل شده است. در طبقه نهم این هتل سالن کنفرانس قرار گرفته است. میهمانان این هتل می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به حرم دسترسی داشته باشند.

_الماس_مشهد.jpg

امکانات هتل الماس مشهد:

رستوارن، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی و اتاق، پارکینگ، لابی، آسانسور، چایخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره، سونا، جکوزی، اعلام حرق، کافی نت، آرایشگاه، فروشگاه، خودپرداز، اتاق ورزش، باشگاه بیلیارد و...

_الماس_مشهد_1.jpg

_مشهد_2.jpg

 

هتل پارس مشهد

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد

پارس1

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

پارس2

پارس3



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 مقبره میرزا ابراهیم رضوی مشهد

_میرزا_ابراهیم_رضوی_مشهد_4.jpg

اين آرامگاه متعلق به ميرزا ابراهيم اوّل، دومين و بزرگترين واقف سادات رضوي است كه از سادات رضوی در زمان صفویه بوده و در سال 1042 ق وفات نموده است . مقبره ميرزا ابراهيم  در ملك شخصي خود و در مجاورت مجموعه فرهنگي‌– تفريحي كوهسنگي در دامنه كوه و انتهاي خيابان بهشتي واقع شده که با منظر ايواني كاشي‌كاري شده جلب‌نظر مي‌نمايد.در صحن مقبره تعدادي از علماي قرن اخير خراسان مدفون هستند. میرزا ابراهیم موقوفات بسیاری را در شهر های مشهد ، اردکان و تربت جام انجام داده است و حدود بیست هزار نفر از این موقوفات بهره مند می شوند . این اقدام وی باعث شده است تا چند هزار خانوار از سادات رضوی و اعقاب خاندان واقف در سراسر كشور شجره نسب خويش را تا كنون حفظ نمايند و بخاطر همین مسئله اقدام وی یکی از پدیده های فرهنگی مشهد به شمار می رود .اين فضاي تاريخي ـ فرهنگي بر جاذبه هاي كوهسنگي مشهد افزوده است.  بازديد از مقبره ميرزا ابراهيم برايهمهمسافران تور مشهد آزاد است.

_میرزا_ابراهیم_رضوی_مشهد_3.jpg

_میرزا_ابراهیم_رضوی_مشهد_1.jpg

_میرزا_ابراهیم_رضوی_مشهد_5.jpg

 

موزه آستان قدس رضوی مشهد

_آستان_قدس_رضوی_مشهد_7.jpg

_آستان_قدس_رضوی_مشهد_4.jpg

اولين موزه در آستان قدس رضوي در سال 1324 در ساختماني به مساحت 1024 متر مربع در صحن امام خميني (ره) بنا شد.

اين موزه به مدت 40 سال تنها موزه آستان قدس رضوي بود اما با استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي و آغاز تحول بنيادين در تمامي عرصه‌ها،

موزه آستان قدس رضوي نيز مسير توسعه را پيمود و در طي سال‌هاي پس از انقلاب شكوهمند اسلامي ايران چندين بار دچار تغيير و دگرگوني شد.

آنچه موزه آستان قدس رضوی را در بین موزه های کشور ممتاز کرده عشق و معنویتی است که در آن موج می زند زیرا همه آن آثاری که به

آستان.

اهدا اشیای ارزشمند به آستان مقدس حضرت رضا(ع) قدمتی دیرینه دارد که به زمان ساخت مرقد و گنبد حرم مطهر در مشهد بازمی گردد.

بسیاری از زائران و شیفتگان امام هشتم(ع) به عشق او گرانبهاترین آثار فرهنگی خود را به این آستان تقدیم کرده اند لذا حجم بالای اشیا اهدایی

.این موزه همه ساله مورد بازدید و استقبال مسافران تور مشهد قرار می گیرد.

_آستان_رضوی_مشهد_1.jpg

_آستان_قدس_رضوی_مشهد_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 ساحل کاتا در پوکت تایلند

_کاتا1.jpg

_کاتا2.jpg

ساحل کاتا یکی ازدیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

_کاتا3.jpg

_کاتا_4.jpg

 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند :

_بودای_زمردین1.jpg

این مجسمه نشسته بودا ( درحال مدیتیشن ) از یشم سبز ساخته شده و با  لباسی از طلا تزئین شده  است و حدود 45 سانتیمتر بلندی داردمجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو  ( Wat Phra Kaew ) در مجموعه گرند پالاس ( Grand Palace ) واقع است.بودای زمردین مقدس ترین مجسمه بودا در کشور تایلنداست و معبد آن در محوطه کاخ پادشاهی در شهر بانکوک واقع شده است. بودای زمردین از تاریخچه ای طولانی برخوردار است:بر اساس افسانه ها، این بودا سال ۴۳ قبل از میلاد در هند ساخته شده و پس از۳۰۰ سال برای در امان ماندن ازجنگ داخلی به سریلانکا برده شد. پس از آن شاه برمه، فرستاده ای را برای بازگرداندن آن به سیلان فرستاد اما کشتی حامل آن گرفتار طوفان شد و درکامبوج لنگر انداخت. در سال های بعد پس از گذر از لائوس، به ایالت چیانگ رای در شمال تایلند رسید. در آن زمان حکمران چیانگ رای آن را مخفی کرد ولی در سال ۱۴۳۴ به علت برخورد صاعقه به معبد، این بودا کشف شد. سپس به شهر چیانگ مای برده شد و تا سال ۱۵۵۲ در آنجا ماند. سرانجام در قرن ۱۸، رامای اول که در آن زمان فرمانده بود، با تصرف بودای زمردین، آن را به ایالت خود آورد و پس از آنکه به پادشاهی رسید، این بودا را در مراسمی با شکوه در سال ۱۷۸۴ به کاخ خود در بانکوک کنونی منتقل کرد.این بودا سه لباس زرین دارد که بر حسب تغییر فصل توسط پادشاه تایلند طی مراسم خاصی تعویض شده و دو لباس دیگر در مجموعه کاخ به نمایش گذاشته می شوند.

_بودای_زمردین_2.jpg

_بودای_زمردین_3.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,مناطق توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل سنتارا کارون بیچ پوکت تایلند

_سنتارا_کارون_بیچ_پوکت_تایلند.jpg

هتل سنتارا کارون بیچ پوکت تایلند 4 ستاره در جزیره پوکت تایلند قرار دارداین هتل تنها 3 دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. 4 ساختمان اقامتی

جداگانه با 3 استخر در فضای باز و 6 رستوران از امکانات قابل توجه آن می باشند. پارکینگ رایگان نیز در دسترس است.اتاق های این هتل به

سبک تایلندی آراسته شده اند و همگی دارای تلویزیون، ماهواره، یخچال و چای/قهوه ساز می باشند.

_سنتارا_کارون1.jpg

_سنتارا_کارون2.jpg

میهمانان تور تایلند میتوانند از ماساژهایمرکز آب گرم Cenvaree لذت برده و یا در ورزشگاه هتل به ورزش بپردازند. فعالیت هایی از قبیل پرش آزاد،

اتومیبل رانی نیز با هماهنگی قبلیامکان پذیر میباشند. از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان به زمینهای تنیس و مرکز تفریحی کودکان اشاره

کرد.رستوران Lotus، با سرو بوفه صبحانهو ناهار و شام از روی منو از میهمانان پذیرایی میکند. صرف غذای مختصر در رستوران کنار استخر Azure

به میهمانان تور تایلند توصیه میشود. سهتریای Tropix، Lagoon و تراسها نیز که هر یک در کنار یکی از سه استخر هتل قرار گرفته اند.هتل 45

دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی فوکت و 15 دقیقه تا مرکز شهر آن فاصله دارد.

_سنتارا_کارون3.jpg

_سنتارا_کارون4.jpg

_سنتارا_کارون_5.jpg


هتل دستینیشن پاتونگ پوکت تایلند

_دستینیشن_پاتونگ_پوکت_تایلند.jpg

هتل دستینیشن پاتونگ پوکت تایلند از هتل های 4 ستاره خوب جزیره پوکت میباشد.  مراکز خرید و تجاری به هتل دستینیشن پاتونگ پوکت تایلندبسیار نزدیک است . برای اتاقها و سوئیت ها از تخت خوابهای بسیار نرم استفاده شده است . اتاقها دارای حمام خانگی , سشوار , چای ساز و قهوه ساز , سیستم تهویه مطبوع , صندوق امانات و تلویزیون با شبکه های ماهواره ای می باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت 40 کیلومتر می باشد.این هتل برنامه های تفریحی برای میهمانان و مسافران تور تایلند خود تدارک دیده است.

2.jpg

_دستینیشن4.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آک گون استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Akgun Hotel

 هتل آک گون استانبول Istanbul Akgun Hotel با درجه بندی 5 ستاره در سال 1992 در منطقه توپکاپی استانبول بنا شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 10 کیلومتر می باشد.هتل آک گون استانبول در 8 طبقه و درمجموع از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده استقبال از مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد. هتل آک گون استانبول به مراکز توریستی و تاریخی شهر نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل در سال 2014 به طور کامل بازسازی شده است.

-آک-گون-استانبول.gif

 

سایر امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز، ماساژ و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، اینترنت پرسرعت بی سیم، آرایشگاه زنانه و مردانه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اجاره اتومبیل، فکس و کپی، فروشگاه و...

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-روباز-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ایمپریال بیزینس استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Imperial Business Hotel

هتل ایمپریال بیزینس استانبول Istanbul Imperial Business Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 2014 میلادی در منطقه جدیدالاحداث بومونتی شهر استانبول بنا شده است.این هتل 20 دقیقه با ماشین با اماکن تاریخی و توریستی و منطقه تاریخی سلطان احمد و نیز 10 دقیقه با تنگه بسفر فاصله دارد. این هتل در 10 طبقه و درمجموع از 203 اتاق و سوییت تشکیل شده است و اقامت مناسبی را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. تمام اتاق های این هتل به اینترنت بی سیم پرسرعت مجهز می باشد.در هتل مرکز سلامتی و SPA به شکل خصوصی برای هر فرد وجود دارد.در هتل ایمپریال بیزینس برای رفاه حال میهمانان تور استانبول مرکز مراقبت از پوست و زیبایی در نظر گرفته شده است.فاصله هتل امپریال بیزینس استانبول بومنتی تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 17 کیلومتر است.

-ایمپریال-بیزینس-استانبول.gif

سایر عکس ها و امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، کافه تریا، اینترنت پرسرعت،استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، انعکاس درمانی، سنگ داغ درمانی ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،گاو صندوق،صندوق امانات، فکس و کپی، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، کرایه اتومبیل و...

-هتل-ایمپریال-بیزینس-استانبول.gif

-هتل-امپریال-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل اینترکنتینانتال استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Intercontinental Hotel

هتل اینترکنتینانتال استانبول Istanbul Intercontinental Hotel هتلی 5 ستاره با گرید A می باشد که در سال 1998 میلادی در میدان تقسیم (تکسیم) شهر استانبول بنا شده است.هتل اینترکنتینانتال در 20 طبقه و در مجموع با 390 اتاق و سوییت مجلل آماده ثبت لحظات خوش برای گردشگران و تجار تور استانبول می باشد.این هتل تا خیابان استقلال 250 متر فاصله دارد. وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو در 50 متری این هتل واقع شده است.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با این هتل 5 ستاره فاصله دارد.این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد.رستوران ها و کافه های هتل با انواع غذاهای بین المللی و دریایی همراه با چشم انداز های زیبا از شهر آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشند.این هتل در سال 2012 به طور کامل بازسازی شده است.   

-اینترکنتینانتال-استانبول.gif

 

سایر امکانات هتل اینترکنتینانتال استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،سرویس مراقبت از کودکان،فروشگاه و مارکت،کافی شاپ، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،صرافی،آسانسور،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر سرپوشیده و روباز،ماساژ وSPA،حمام سنتی ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و ورزشی، فکس و کپی، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی،اجاره اتومبیل و...

-هتل-اینترکنتینانتال-استانبول.gif

-هتل-اینترکنتینانتال-استانبول-1.gif

-هتل-اینترکنتینانتال-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نیپون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Nippon Hotel

هتل نیپون استانبول Istanbul Nippon Hotel در سال 1989 میلادی در منطقه تکسیم شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 171 اتاق و سوییت اقامت خوبی را برای گردشگران تور استانبول رقم می زند.فاصله هتل نیپون استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه 25 کیلومتر می باشد.در نزدیکی هتل اماکن تاریخی و توریستی استانبول مانند بازار بزرگ شهر،گالاتا تاور،کاخ دلمه باغچه و... نیز وجود دارند. همه اتاق های این هتل به اینترنت بی سیم رایگان مجهز می باشد. در هتل خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان نیز وجود دارد. یک دیگر از امکانات هتل کرایه دوچرخه به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل نیپون استانبول در سال 2005 میلادی به طور کامل بازسازی شده است.

-نیپون-استانبول.gif

تصاویر و امکانات هتل نیپون استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سرویس نگهداری از کودکان،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت،ترانسفر فرودگاه،رنت کار،فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق،ماساژ و SPA، جکوزی،کرایه دوچرخه،سالن ورزشی و بدنسازی و...

-نیپون-استانبول-1.gif

-نیپون-استانبول-2.gif

-نیپون-استانبول-3.gif

-نیپون-استانبول-4.gif

-نیپون-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ناندا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Nanda Hotel

هتل ناندا استانبول Istanbul Nanda Hotel با درجه بندی 4 ستاره می باشد که در سال 1998 میلادی در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 54 اتاق و سوییتی که دارا می باشد استقبال خوبی را از گردشگرانتور استانبول به عمل می آورد. هتل ناندا استانبول در مجاورت اماکن تاریخی و توریستی همچون مسجد سلطان احمد، بازار بزرگ و قصر توپکاپی شهر استانبول واقع شده است. هتل ناندا به مراکز خرید آکسارای نزدیک می باشد.هتل مجهز به اینترنت بی سیم رایگان است. این هتل با منطقه سلطان احمد 2 کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه استانبول حدود 18 کیلومتر می باشد.این هتل در سال 2010 به طور کامل بازسازی شده است.

-ناندا-استانبول.gif

تصاویر و امکانات هتل ناندا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی، بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،اینترنت WIFI، یخچال، حمام اختصاصی،مینی بار،سونا،ماساژ و SPA،صرافی،آسانسور،صندوق امانات و...

-ناندا-استانبول-1.gif

-ناندا-استانبول-2.gif

-ناندا-استانبول-3.gif

-ناندا-استانبول-4.gif

-ناندا-استانبول-5.gif

-ناندا-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل میم استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Mim Hotel

هتل میم استانبول Istanbul Mim Hotel یکی از هتل های خوب 4 ستاره می باشد که در سال 1986 میلادی در منطقه سیسلی و محله اعیان نشین Nisantasi استانبول بنا شده است.هتل میم استانبول در 9 طبقه و با 114 اتاق و سوییت اقامت مناسبی را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند.این هتل به اماکن تاریخی و توریستی شهر از جمله قصر دولمه باغچه و همچنین میدان تکسیم 10 دقیقه با آن فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در فاصله 18 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل در دسترس میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل در سال 2012 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.همچنین این هتل دارای چند سالن ضیافت و جلسات مجهز نیز می باشد.

-میم-استانبول.gif

تصاویر و امکانات هتل میم استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،بار،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی،خدمات خانه داری،امکانات جلسه و ضیافت،ترانسفر فرودگاهی، فکس و کپی و...

-میم-استانبول-1.gif

-میم-استانبول-2.gif

-میم-استانبول-3.gif

-میم-استانبول-4.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد _مشهد.gif_مشهد.gif_مشهد.gif_مشهد.gif_مشهد.gif Mashhad Ghasr International Hotel

هتل قصر مشهد به عنوان هتلی پنج 5 ستاره در خیابان معروف امام رضا (ع) بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و با 219 اتاق و سوییت،پریزیدنت سوییت،امپریال رویال و... آماده سرویس دهی به گردشگران تور مشهد می باشد.فاصله هتل قصر مشهد تا حرم امام رضا (ع) حدود 800 متر یا یک ربع به صورت پیاده روی است.این هتل با داشتن موقعیتی عالی در خیابان امام رضا(ع) به اکثر مراکز خرید و رستوران های مرکز شهر دسترسی خوبی دارد و از بیشتر اتاق های هتل بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) قابل رویت است.همچنین فاصله هتل قصر مشهد از فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد حدود 10 کیلومتر می باشد.رستوران های هتل قصر مشهد از جمله رستوران های مرسده،قصر،غذاهای دریای و فست فود ملودی با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد به صورت شبانه روزی می باشد و همچنین میهمانان هتل با پرداخت 15 درصد هزینه بیشتر می توانند از خدمات روم سرویس استفاده کنند و از خدمات سرو غذا داخل اتاق ها بهره مند شوند.همچنین برای رفاه حال مسافران تور مشهد یک صرافی نیز در هتل وجود دارد و ترانسفر فرودگاهی رایگان نیز ارائه می گردد.هتل قصر مشهد با دارا بودن تقدیرنامه ها و گواهینامه های معتبر اقامت خوبی را برای زائران امام رضا (ع) فراهم می نماید.

-قصر-مشهد.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل قصر مشهد :

4 رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،سالن کنفرانس و ضیافت،سیستم IPTV،تلفن سانترال،صندوق امانات دیجیتال در اتاق،خانه داری،لاندری و خشکشویی،کافی نت،پارکینگ و کارواش،پزشک و دندانپزشک،سالن آرایش و... .

-قصر-مشهد-1.gif

-قصر-مشهد-2.gif

-قصر-مشهد-3.gif

-قصر-مشهد-4.gif

-قصر-مشهد-5.gif

-قصر-مشهد-6.gif

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها و هتل های مشهد با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد _مشهد.gif_مشهد.gif_مشهد.gif_مشهد.gif_مشهد.gif Mashhad Pars Hotel

هتل پارس مشهد یکی از هتل های پنج ستاره می باشد که در زمینی به وسعت پنجاه هزار متر مربع در غرب شهر مشهد و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 به بهره برداری رسیده است.هتل پارس مشهد در 6 طبقه و در مجموع با 228 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به زائرین تور مشهد می باشد.فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و رستوران شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.فاصله هتل پارس مشهد از فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 کیلومتر و فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع) 15 کیلومتر میباشد.در سال 1388 به منظور توسعه هتل و رفاه حال زائرین تور مشهد یک رستوران سنتی و شربتخانه ایرانی و پارک بازی کودکان به بهره برداری رسید.همچنین رستوران لوتوس هتل با پذیرش 200 میهمان با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

-پارس-مشهد.gif

-پارس-مشهد-1.gif

تصاویر و امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،فروشگاه،پارکینگ،آسانسور،اتاق عقد،بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات،لابی،چایخانه تابستانی،سرو صبحانه در اتاق،سالن همایش و آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن ورزشی و بدنسازی،استخر،اسپا،سونا،جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت بی سیم و...

-پارس-مشهد-2.gif

-پارس-مشهد-3.gif

-پارس-مشهد-4.gif

-پارس-مشهد-5.gif

-پارس-مشهد-6.gif

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها و هتل های مشهد با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد تور مشهدتور مشهدتور مشهدتور مشهدتور مشهد Mashhahd Ghasrtalaee Hotel 

هتل قصر طلایی مشهد یکی از هتل های بین المللی 5 ستاره می باشد که در سال 1389 شمسی در خیابان امام رضا مشهد بنا شده است.این هتل در 20 طبقه و 610 اتاق و سوییت در زمینی به وسعت 70.000 متر مربع احداث شده است و آماده پذیرایی از زائرین تور مشهد می باشد.هتل تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد حدود 10 دقیقه فاصله دارد.فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا حرم امام رضا (ع) حدود 10 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه به صورت پیاده می باشد.رستوران ها و کافی شاپ هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و نوشیدنی های مختلف آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشند.همچنین برای رفاه حال آن دسته از مسافران تور مشهد که دارای کودک می باشند بخشی در هتل با عنوان مراقبت و نگهداری از کودکان با مربیان مجرب در نظر گرفته شده است.هتل قصر طلایی مشهد جز زیر مجموعه گروه هتل های قصر می باشد.

 هتل قصر طلایی مشهد

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،لابی،کافی شاپ، اینترنت بی سیم رایگان،سالن ورزشی و بدنسازی،استخر و سونا، بیلیارد،آسانسور،جکوزی،ترانسفر رایگان فرودگاهی،چایخانه در بام هتل،سرو صبحانه به صورت بوفه،کافی نت،اتاق بازی کودکان و گیم نت،صندوق امانات،سرویس حرم،پارکینگ اختصاصی، نمازخانه،سرویس مراقبت و نگهداری از کودکان و پارک کودکان، تاکسی سرویس،گشت شهری،چایخانه سنتی،سالن کنفرانس،خدمات خانه داری،فروشگاه،صرافی و...

هتل قصر طلایی مشهد 1

هتل قصر طلایی مشهد 2

هتل قصر طلایی مشهد 3

هتل قصر طلایی مشهد 4

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها و هتل های مشهد با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مجلل مشهد _مشهد.gif_مشهد.gif_مشهد.gif_مشهد.gif_مشهد.gif Mashhad Darvishi Royal Hotel

هتلدرویشی مشهد یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره شهر مشهد می باشد و در سال 1386 احداث و در سال 1391 به بهره برداری رسیده است.این هتل در 25 طبقه و در مجموع با 223 اتاق و سوییت شامل اتاق های استاندارد،ویژه و رویال آماده سرویس دهی به مسافرانتور مشهد  می باشد.فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم امام رضا (ع) 1.4 کیلومتر یا معادل ده دقیقه بصورت پیاده روی است.یکی از ویژگی های منحصر بفرد این هتلوجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن در طبقه آخر هتل با منظره ای از شهر مقدس مشهد می باشد و رستوران روف گاردن هتل با انواع غذاهای فرنگی آماده پذیرایی از میهمانانتور مشهد  می باشد.فاصله هتل درویشی مشهد تا فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد حدود 15 دقیقه با ماشین است.همچنین در هتل درویشی مشهد بازارچه ای با معماری 200 سال پیش بازار قدیمی مشهد با بهترین برندها و بوتیک ها برای خرید مطمئن و راحت زائران تور مشهد در نظر گرفته شده است.

-درویشی-مشهد.gif

-درویشی-مشهد-1.gif

تصاویر ، عکس ها و امکانات هتل درویشی مشهد:

5 رستوران با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،فروشگاه،پارکینگ، تراس،آسانسور،نمازخانه اتاق عقد، آتلیه عکاسی،آرایشگاه،کافی شاپ،چایخانه سنتی، سالن آمفی تئاتر،فضای سبز،سالن ورزشی و بدنسازی،استخر،سونا خشک، سونا بخار،جکوزی، استخر کودکان، ماساژ وSPA،زمین بازیکودکان،روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت بی سیم و...

-درویشی-مشهد-2.gif

-درویشی-مشهد-3.gif

-درویشی-مشهد-4.gif

-درویشی-مشهد-5.gif

-درویشی-مشهد-6.gif

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها و هتل های مشهد با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارمیدا کیش

_پارمیس.jpg

هتل 4 ستاره پارمیدا در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل تور کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی ­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

هتل لوتوس کیش :

_لوتوس_کیش.jpg

 

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

هتل آریان کیش

 

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق این هتل تور کیش می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

 

 هتل فلامینگو کیش

 

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحی ساختمانی این هتل تور کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امارات گرند دبی

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

_امارات_گرند_دبی_2.jpg

 

هتل نووتل البرشا دبی

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 465 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی : Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

 

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور دبی زمستان 94

 

تور دبی دی 94

تور دبی نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریتز کارلتن دبی

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان برای میهمانان تور دبی .

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید.

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل تور کیش دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان تور کیش باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

 

 

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای تور کیش می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل تور کیش در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

 

_تاپ_رز_کیش.jpg

 

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .      

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

_تاپ_روز_کیش.jpg

هتل پارس نیک کیش

_پارس_نیک_کیش_1.jpg

هتل پارس نیک کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در قلب جزیره کیش واقع شده و دارای محیطی آرام و زیبا می باشد از این رو مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار دارد. هتل پارس نیک دارای لابی شیک و اتاق هایی زیبا و تمیز می باشد. همچنین هتل دارای اتاق نگهداری کودک نیز می باشد. در هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور کیش سرو می شود. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته است و به بازارهای دیگر و دریا نیز تا حدی نزدیک می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه رانندگی با ماشین است. نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره کیش قیمت این هتل مناسب تر می باشد.

آدرس هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

امکانات هتل پارس نیک کیش

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

_پارس_نیک_کیش_2.jpg

_پارس_نیک_کیش_3.jpg

_پارس_نیک_کیش_4.jpg

_پارس_نیک_کیش_5.jpg

 

هتل سیمرغ کیش :

 

_سیمرغ_کیش_2.jpg

 

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در مرتفع ترین و بلندترین منطقه تفریحی جزیره کیش واقع شده است و زیبا می باشد. دارای محیطی مناسبی برای اقامت خانوادگی مسافران تور کیش است.  هتل سیمرغ کیش دارای چیدمان بسیار زیبا می باشد وکارکنان آن با رویی خوش پذیرای مهمانان می باشند. هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد . 

_سیمرغ_کیش.JPG

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد مراد پاشا :  

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی در تور آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . ستون های این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران از این مسجد دیدن می کنند .شما می توانید با همراهی تور آنتالیا از این مسجد دیدن فرمائید.

_مراد_پاشا_آنتالیا.JPG

 

بلدیبی آنتالیا :

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از گردشگران تور آنتالیا از این منطقه دیدن کنند . این منطقه کوهستانی  پوشیده شده از طبیعت سر سبز و و درخت های نانج و کاج می باشد و دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است. این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد . از علاقه مندان به طبیعت دعوت می کنم که در تور آنتالیا از این منطقه دیدن فرمایند .

 

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا_2.jpg

 

ساحل آلانیا :

ساحل آلانیا ساحلی شنی است که درارای ساحل آبی به رنگ فیروزه است که در هوای آرام میتوانید ماهی ها را در سواحل نارنجی کی کوبات مشاهده کنید .شهر آلانیا یکی از شهرهای توریستی آنتالیا و جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا نیز هست مکانهای تفریحی زیادی در شهر آلانیا است از قبیل پلاژها و پارکهای ابی آلانیا ، غار دامالاش آنتالیا و ساحل کی کوبات آلانیا...

 

_2.jpg

_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل 5 ستاره فالز اوزکایماک آنتالیا در منطقه ساحلی کونیالتی احداث شده است. این هتل 13 طبقه در مجموع 400 اتاق و 22 سوئيت دارد. شهر آنتاليا در 1 كليومتري این هتل تور آنتالیا قرار دارد. فاصله فرودگاه تا هتل حدودا 14 كليومتر است. هتل فالز 200 متر تا لب دریا فاصله دارد. ايستگاه اتوبوس و وسايل نقليه عمومي در 50 متری هتل قرار دارد.

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل فالز اوزکایماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، جکوزی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، شیرجه، حمام ترکی و بخار، زمین بازی کودکان و ... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_5.jpg

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_2.jpg

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا.jpg

 

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا در سال 2002 میلادی در زمینی به مساحت 50000 متر مربع در منطقه لارا بنا شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع از 534 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آنتالیا در 8 کیلومتری و شهر لارا در 5 کیلومتری قرار گرفته است. هتل ریکسوس یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای ریکسوس است. هتل های زنجیره ای ریکسوس در اکثر شهر های مهم و توریستی کشور ترکیه دارای شعبه می باشد.

RixosLares3.jpg

امکانات هتل ریکسوس لارس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، باغ، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی کودک، گیم نت، استخر روباز و سرپوشیده، شیرجه، ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، سونا، غواصی، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، شش زمین تنیس، میز پینگ پنگ، میز بیلیارد، بازی دارت، بولینگ، کرایه دوچرخه، اسب سواری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

RixosLares4.jpg

 

RixosLares5.jpg

 

RixosLares2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ بیلربی استانبول :

 

_ییلدیز_استانبول_3.jpg

 

این کاخ که در قسمت آسیایی تنگه بسفر ساخته شده است ، بنایی زیبا که با گل های مگنولیا پوشیده شده و زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است . قدمت این کاخ به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد . این بنای زیبا که به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده است در تابستان جهت پذیرایی از مهمانان خارجی و مقامات عالی رتبه از آن استفاده می شده . دکوراسیون داخلی این کاخ با نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات به سبک مغرب زمین تزیین شده است ، داخل این کاخ با لوسترهایی بی نظیر ، ظروف چینی و گلدان های سرامیکی تزئین شده و همچنین با فرشهایی گرانبهایی مزین شده است . گردشگران تور استانبول برای دیدن از این کاخ زیبا می توانند با  همراه شوند .

_ییلدیز_استانبول_2.jpg

_ییلدیز_استانبول.jpg 

 

کلیسای چورا استانبول :

کلیسای چورا استانبول یکی از زیباترین نمونه های باقی مانده از معماری بیزانسی است که در قسمت غربی منطقه فاتح استانبول قرار دارد. در قرن شانزدهم، در دوره عثمانی، این کلیسا به مسجد تبدیل شد و در نهایت در سال 1948 به موزه بدل گردید. قسمت داخلی ساختمان این کلیسا با نقاشی و موزاییک های زیبایی طراحی شده است. در اوایل قرن پنجم میلادی ساختمان اولیه کلیسای چورا به عنوان قسمتی از ساختمان صومعه در خارج از دیوارهای قسطنطنیه، در جنوب خلیج شاخ طلایی ساخته شد. این کلیسا در مقایسه با کلیساهای دیگر بیزانسی چندان بزرگ نیست اما به دلیل این که طراحی داخل آن دست نخورده باقی مانده منحصر به فردش کرده است. کلیسای چورا به سه قسمت اصلی ورودی، بدنه اصلی کلیسا و قسمت عبادت گاه تقسیم می شود و در ضمن این کلیسا دارای شش گنبد می باشد. اگر به اماکن تاریخی علاقه مند هستید حتما در تور استانبول از این مکان تاریخی دیدن فرمائید .

_چورا_استانبول.jpg

 

 

آبراهه والنس استانبول :

آبراهه والنس استانبول یک سیستم آب‌ رسانی عمده برای قسطنطنیه بوده و یک آبراهه رومی می باشد که  در گذشته بیزانسی‌ها و عثمانی ها آن استفاده می کردند. آبراهه والنس در سال 368 میلادی ساخته شد پس از آن چندین بار بازسازی گردید و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در تور استانبول به شمار می آید. این آبراهه فاصله کمی تا  مسجد شاهزاده دراستانبول دارد و در حد فاصل دانشگاه و مسجد سلطان احمد قرار گرفته است. این آبراهه از آجر و سنگ ساخته شده و 971 متر طول و حدود 8 متر عرض دارد. این آبراهه نام خود را از امپراطور والنس گرفته است که در قرن چهارم همزمان با ساخت آن حکومت می کرد.

 

_والنس_استانبول_2.jpg

_والنس_استانبول.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 4 کیلومتری میدان تقسیم بنا شده است.این هتل دارای 205 اتاق سوییت و اتاق فامیلی می باشد. هتل سورملی در منطقه تجاری، تفریحی Gayreteppe قرار دارد. در این هتل مرکز سلامت و سالن بدنسازی برای استفاده میهمانان تور استانبول وجود دارد. هتل سورملی دسترسی به شبکه اصلی حمل و نقل دسترسی خوبی دارد. 

_سور_ملی_استانبول_1.jpg

_سور_ملی_استانبول_2.jpg

_سور_ملی_استانبول_3.jpg

_سور_ملی_استانبول_4.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول:

رستوران، سرویس نگهداری کودکان، صبحانه در اتاق، خانه داری، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز تجارت، صرافی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، آرایشگاه، پذیرش شبانه روزی مسافران تور استانبول ، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، سونا، حمام ترکی و بخار، ماساژ، استخرروباز و...

_سور_ملی_استانبول_5.jpg

_سور_ملی_استانبول_6.jpg

_سور_ملی_استانبول_7.jpg

_سور_ملی_استانبول_8.jpg

 

هتل 5 ستاره سوئیس استانبول :

هتل 5 ستاره سوئیس استانبول در منطقه بشیکتاش در نزدیکی میدان تقسیم بنا شده است. این هتل در مجموع از 497 اتاق و 63 سوییت تشکیل شده است. هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد. قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد 15 دقیقه با ماشین با این هتل تور استانبول فاصله دارند. این هتل با فرودگاه آتاتورک 17 کیلومتر فاصلهه دارد.  این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه پر از مراکز خرید و فروشگاه است.

_سوییس_استانبول_1.jpg

_سوییس_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سوئیس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس نگهداری کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی، اینترنت و... 

_سوییس_استانبول_3.jpg

_سوییس_استانبول_4.jpg

_سوییس_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()